1 April 2010.

I tisdags den 30/3 så fick jag ett samtal från min gulliga moster kl 19.00, att om jag ville ha en Kentbiljett så skulle jag få det. För Erik kunde inte gå, så jag tackade ju naturligtvis ja, så det var bara att kasta sig in i bilen sen när Siv kom, så körde hon mig upp.
Och först när jag kom så stod jag och kikade om jag kände någon man liksom kunde stå med, men inte en käft kände jag igen (vilket är helt sjukt när det liksom är en såpass stor konsert)..
Så jag gick in själv, vilket till en börja kändes lite småpatetiskt.. haha
Men gud vad GLAD jag är att jag stannade kvar!
Var en skitbra konsert, med många låtar som jag faktiskt kände igen! ;)
Grymmaste var nog när de spelade min favorit - FF!
hhihi



Idag har man jobbat i Rostagruppen! :D
Trivs som fisken!
Är såå gulliga jobbarkompisar! ^^ hiihi

Ikväll är det tvätt som gäller.

Tack för mig - sill!


Kommentarer

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0