In you I hear a song.

Jag kollade nyss på Pretty Woman och åt lite god mat till.
Och jag har precis upptäckt en mycket viktig del av mig själv tack vare den filmen.
Jag ska ta efter en replik som Julia Roberts säger när hon spelar Vivian Ward;
Jag vill ha sagan. I want the fairytale.

Jag har alltså nu kommit fram till att jag själv är en hopplös romantiker.
Jag vill ha allt det där löjliga som man har när man är fånigt förälskad.
Jag vill känna fjärilar i magen, tänka på varför han inte hör av sig, tänka på vad jag har på mig (för att liksom tänka på om han kommer att gilla mitt val av käder eller inte..), sitta på andra sidan telefonen och vänta på att han ska ringa.
Jag vill ha allt det där klassiska, som när en kille bjuder på middag den första dejten.
Eller att han sjunger en sång och tittar en sådär djupt in i ögonen.

Vad ska man säga?
Jag är en hopplös romantiker...

pussiluss på det!

Kommentarer
Från: Jennie

Taack ! övning ger färdighet... ;)

2009-07-29 @ 13:29:16
Blogg: http://veeka.blogg.se/
Från: jasna

ååhh.. jaa men klart man vill ha det :D älskar när det pirrar i magen, jag kan allvar står och sminka mig i typ 30 minuter bara så att mr. big ska tycka att "fan vad snygg hon var idag " ååååh... :D:D vad härligt !!

2009-07-29 @ 17:25:38
Blogg: http://yasna.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0