Fria Händer.

Jag har absolut ingenting vettigt att skriva idag. Så jag ska göra ett test. Jag ska börja med att skriva ett ord och sedan ska det bli massor av ord, det första jag kommer att tänka på liksom. Hänger ni med? Äh, hur som helst ;-)

Ost Mus svans äckligt ärtor soppa blött bada sommar sill potatis dill doft parfym mormor blus korsord lasse berghagen allsång på skansen abba Mamma Mia! Film James Bond Pistol Ävertyr Gerorge Clooney Muskler Träning Spinning Gym Duktigt friskis & svettis Jogga Glanshammar Sommarstuga Gul Senap Sällskapsspel Fia med knuff Vedevåg Lindesberg Sjö Alger Camping Kiosk Flagga Midsommar dans sång anders Lundin  (haha hur kopplade jag anders lundin med sång?!? Jesus christ...) Robert Gustavsson Illern göran Fylla roligt baksmälla pontus hårdrockare gitarr tatueringar piercingar smärta lactacyd apotek mediciner jornötter sjukhus sprutor adrenalin morfin vitt döden ensamt



haha åhfan,
det här kanske tyder på att jag har för mkt fritid,
nej nu ska jag ut och jogga!

pusshej!

Kommentarer
Från: jasna

hahahha, sånt är ju så himla kul !! brukar jag med göra, hur många papper som helst går åt !

2009-07-21 @ 21:06:09
Blogg: http://yasna.blogg.se/
Från: jasna

juuste... kan du inte fixa och trixa med min blogg lite när du ändå har fria händer :P



jag tycker den är så himla tråkig alltså !!

2009-07-21 @ 21:07:32
Blogg: http://yasna.blogg.se/

Skriv Här:

Namn:
Stammis? :)
Mail: (Visas Ej Offentligt)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0